Jobba i Shanghai/Working in Shanghai

Alla inlägg under december 2013

Av Linus Dansund - 8 december 2013 05:12

Fan jag hinner aldrig blogga..

Tempot i Shanghai är stressigt och ibland väldigt krävande, att komma hem och jobba 8 timmars pass känns som rena drömmen just nu. Här i Shanghai är varje arbetsdag minst 10 timmar lång och det är absolut ingen överraskning om det blir 12 timmar. Att sätta sig och skriva blogg efteråt är inget som är högst upp på önskelistan. Men nu passade det väldigt bra då jag är på väg mot min första Korean barbecue med "riktiga" koreaner. Koreaner som jag råkade på under en nattlig fylla för drygt två veckor sen. Charmigt gick jag fram till deras bord och skrek

-Är ni koreaner??

Det visade sig snabbt att mina koreanska radar ej svek mig och plötsligt satt jag nästan i knät på den koreanska tjejen och drog hela bl.a Bl.a Adopterad bl.a Bl.a Korea bl.a Bla aldrig pratat med koreanska tjejer bl.a Bl.a osv. Och deras reaktioner var...

-ohhh..bl.a. Bl.a Ohh..

Slutade med ett nummer och en vinglig resa hem med ett tillfälligt stopp hos en kille som heter Cambie där jag käkade nudlar och sedan däckade vi tillsammans i hans säng, tjejerna fick minsann nöja sig med soffan för sängen var grabbarnas.

Så det ska bli intressant hur mixen Koreansk barbecue+Soju+öl+koreaner och en fake Korean Aka Fat Lee kommer att att smaka.

Joråsoatte det blir nog bra di här..

Hej på er..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards